Global neemt exploitatie digitale schermennetwerk van Hillenaar over
Per 1 september stopt Hillenaar Outdoor met zijn marketing en sales activiteiten, zo heeft het bedrijf vandaag bekendgemaakt. Global Media & Entertainment neemt de exploitatie van de 66 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen over. Hillenaar houdt de masten in beheer en bouwt verder aan de uitbreiding van het landelijke netwerk. ‘Een samenwerking van formaat en een strategische keuze van beide’, aldus Hillenaar Outdoor in een nieuwsbericht op zijn website.
‘Het is voor ons een logische stap die vooral in het belang is van onze adverteerders en de toekomst van ons portfolio’, zegt Peter Heemskerk, CEO van Hillenaar Outdoor. ‘Door de exploitatie van onze objecten onder te brengen bij Global Media & Entertainment stellen we onze klanten in staat om nog beter hun doelgroep te bereiken en kunnen we verder focussen op het beheer van de masten. Wij kijken met heel veel plezier en vertrouwen uit naar deze samenwerking.’
‘De snelwegmasten waren de laatste belangrijke schakel om alle toonaangevende vormen van buitenreclame aan te kunnen bieden’, zegt Eric Kip, managing director bij Global. ‘Adverteerders hebben nu de mogelijkheid om de consument gedurende de hele reis vanuit huis tot de eindbestemming op het juiste moment te bereiken. Hiermee spelen we perfect in op de groeiende vraag naar buitenreclame als enige echte massamedium.’
Lees het volledige bericht op de website van Hillenaar Outdoor
Wekelijks het laatste nieuws in je inbox met de PRINTmatters nieuwsbrief